Klantenservice

Hieronder vind een overzicht van de meest gestelde vragen

Bij een aantal artikelen staat er een conditie A-grade, B-grade of C-grade

Deze vermelding staat vermeld bij producten welke bijvoorbeeld gebruikt zijn, refurbished zijn of een tweede kans krijgen. Hiermee wordt de staat van het product zo goed mogelijk ingedeeld. :

Gebruikt / refurbished

A-grade : het product is zo goed als nieuw en ziet er nog nieuw uit zonder beschadigingen.

B-grade : het product is zichtbaar gebruikt en hebben soms kleine deukjes en of krassen

C-grade : het product is zichtbaar gebruikt en heeft beschadigingen zoals krassen of deuken

Bij de producten met een B-grade of C-grade is ook een opmerking geplaatst, met een omschrijving van de beschadiging.

Tweede kans

A-grade : het product is nieuw en ziet er nog nieuw uit zonder beschadigingen. Wel is er verpakkingsschade bijvoorbeeld de verpakking is geopend of licht beschadigd.

B-grade : het productis nieuw, maar hebben een lichte beschadiging zoals een kras of deuk. Is de verpakking ernstig beschadigd, dan delen wij deze ook in bij deze categorie.

C-grade : het product is nieuw, maar hebben duidelijke krassen of schade. Ook kan het zijn dat er iets mist, al is het product wel goed te gebruiken.

Bij de tweede kans producten met een zijn opmerkingen geplaatst over de staat van het product en wat wij gezien hebben. Mochten er vragen over zijn, dan mag u altijd even contact met ons opnemen.

Wat wordt er bedoeld met soort product

Deze vermelding staat vermeld bij producten welke bijvoorbeeld gebruikt zijn, refurbished zijn of een tweede kans krijgen. Hiermee wordt vermeld wat de oorsprong van het product is. Mocht er geen vermelding bij staan, dan betreft het altijd een nieuw product.

Nieuw : het product is een nieuw product rechtstreeks van onze leverancier

Tweede kans : het product is een nieuw product uit bijvoorbeeld een partij retour of wat wij hebben ingekocht. Het product is volledig gecontroleerd en nagekeken. Mochten er opmerkingen zijn, dan vermelden wij deze in de omschrijving

Gebruikt : het product is gebruikt en heeft vaak ook wat gebruikerssporen. Wij hebben dit product voor je gecontroleerd en mochten er opmerkingen zijn, dan vermelden wij deze in de omschrijving

Refurbished : het product is door ons of door een extern bedrijf hersteld en door ons getest. Ook hier melden wij eventuele opmerkingen bij de omschrijving

Wat wordt er bedoeld met de conditie van het product

Deze vermelding staat vermeld bij producten welke bijvoorbeeld gebruikt zijn, refurbished zijn of een tweede kans krijgen. Hiermee wordt vermeld of het product nieuw of gebruikt is. Ook staat hier de vermelding "incompleet" bij als het product een onderdeel of accessoire mist. Hiervan wordt ook een vermelding gemaakt in de omschrijving van het product

Wanneer ontvang ik mijn track en trace code

De track en trace code ontvangt u van ons, zodra het pakket is aangemeld bij de vervoerder. Op dat moment kunt u het live volgen. Mocht u het niet hebben ontvangen, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen

Kan ik het pakket komen afhalen ?

Het is bij ons niet mogelijk om het pakket te komen afhalen. Wel kunt u een pakket laten bezorgen bij u thuis en de postbode middels een briefje op de deur instructie geven om bijvoorbeeld het pakket achter de vuilnisbak te leggen.

Mijn bestelling is kapot aangekomen

Het is natuurlijk erg vervelend als uw bestelling kapot is aangekomen. Helaas gebeurt dit een enkele keer. Mocht dit het geval zijn, dan kunt u foto's van het beschadigde product sturen naar: info@snuffelberg.nl of via WhatsApp. Als wij de foto's binnen hebben, wordt er gekeken naar een passende oplossing.